Usuń produkt

Jesteś pewien, że chcesz usunąć produkt?

Komunikat

0

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie. Zamówienie można złożyć również jako gość. Nie ma wówczas konieczności zakładania konta. Należy jednak pamiętać, że taka forma zamówienia nie pozwala śledzić historii zamówień oraz uniemożliwia korzystanie z wielu innych funkcji serwisu.

2. Jak mogę zapłacić za zamówione przedmioty?

Fashionality.pl oferuje następujące metody płatności:

  • transferuj.pl – przelewy elektroniczne z większości polskich banków, realizacja natychmiastowa.
  • elavon – płatność kartami płatniczymi i kredytowymi, realizacja natychmiastowa.
  • tradycyjny przelew elektroniczny – realizacja po zaksięgowaniu płatności na koncie.
  • płatność za pobraniem – płatność gotówką kurierowi w momencie odbioru przesyłki (opcja niedostępna w przypadku produktów szytych na zamówienie).

3. Ile mam czasu na dokonanie płatności przy wyborze płatności z góry?

Zamówione produkty są zarezerwowane przez 4 dni od daty złożenia zamówienia. Jeśli przez ten czas nasz system nie odnotuje wpłaty, zamówienie zostaje anulowane.

4. Dlaczego muszę płacić za przesyłkę kilkakrotnie?

Fashionality.pl jest platformą pośredniczącą w sprzedaży, a nie sklepem. Każdy Sprzedawca sam wysyła towar, dlatego jeśli masz w koszyku produkty od kilku Sprzedawców, musisz zapłacić za wysyłkę od każdego z nich.

5. Jak długo muszę czekać na otrzymanie zamówienia?

Czas realizacji każdego zamówienia jest podany w karcie produktu. Większość produktów jest dostępna natychmiast, ale na niektóre trzeba poczekać nawet kilkanaście dni. W przypadku złożenia zamówienia na kilka produktów u jednego projektanta wysyłka nastąpi po skompletowaniu całego zamówienia. Wszystkie produkty oferowane w Fashionality.pl są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Standardowy czas dostawy to 24 godzin od momentu wysyłki w dni powszednie. W przypadku złożenia zamówienia w dzień wolny od pracy, lub dzień go poprzedzający, należy liczyć się z wydłużeniem czasu dostawy.

6. Ile mam czasu na zwrot zamówionych rzeczy?

Możesz odstąpić od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w dokumencie "Prawo odstąpienia od umowy".

7. Czy mogę wymienić zamówione produkty np. na inny rozmiar lub kolor?

Jeśli w ofercie Sprzedawcy nadal znajdują się produkty z tej samej kategorii i w tej samej cenie, możesz wymienić otrzymany towar. W tym celu wypełnij formularz wymiany dostępny na stronie Fashionality.pl.

8. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Odbiór osobisty jest możliwy tylko w przypadku towaru tworzonego na zamówienie. Wszystkie standardowe produkty są dostarczane przez firmę kurierską do wybranego przez Ciebie miejsca.

Back to Top